happbirthday to me

Först och främst vill jag tacka alla!! Tack för alla gratulationer, tack för alla fina presenter, tack för igår kväll och tack för all hjälp!! TACKTACKTACK alla är guld värda! Nu har jag precis parkerat mig i sängen efter att ha firat mig x 2! Kvällen igår var så jävla rolig, hade ett gäng brudar över och vi gick senare ut! As bra kväll.. Idag började dagen med att syrran kom på frukost.. sen har vi fixat och donat hela dagen. På kvällen kom släkten och jag bjöd på hemmagjord pizza, och tårta! haha tårtan som jag kommit på själv, blev inte som jag tänkt mig så 1 timme innan alla ska komma får jag göra en nödlösning och slänga in en ny kaka i ugenen och jag vet inte vad! Jag är väll inte dirket känd för att förbreda saker så bra och ha struktur i mitt liv. Men allt blev bra i slutänden och alla var mätta och belåtna. Jag fick super fina presenter och jag är super nöjd med min födelsedag. Så åter igen tack alla!! Vill tacka min familj lite extra för all hjälp, utan er hade det inte gått  
 
1. Syrran hade med cupcakes till frukosten 2. birtdaychild 3. min tårta
4. från när vi bakade kakor 5. Fick fina blommor som nu pryder min tvbäng bredvid min nya ljusstake

Kommentarer
Postat av: EVELINA KNIPSTRÖM

Grattis i efterskott! Allt ser galet gott ut på bilderna =D

2012-10-09 @ 18:17:03
URL: http://evelinaknipstrom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0