Dedicate yourself and you can find yourself

 
Det är sånna här morgnar som får mig att bara älska hösten, som får mig att skutta upp ur sängen på morgnarna och hoppa i träningskläderna, som får mig att älska allt som har med höst att göra. Idag började jag dagen med 1,5 timmes promenad i detta underbara, färgstarka och helt underbara väder? Alla färggada löv mot rikigt knallblå himmel! Det är underbart helt enkelt..
Annars idag har jag tränat och nu ska ja ner på stan och äta middag med roomie och Pine! ♥ ha det bäst!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej :) gå gärna in på min blogg för att få inspiration om träning och kost! fridalundgrens.blogg.se

Svar: Tack för tipset :)
Sanna Eriksson

2012-10-24 @ 18:59:16
URL: http://fridalundgrens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0