birthday wishes

Jag sa ju att jag skulle försöka lägga ut en liten önskelista här, och eftersom jag fyller redan på lördag så kändes det som de va dags nu...
here we go!!
 
 
1. Jag ♡ skor!! - har bla. spanat in ybersköna duntofflor från house of västerås, nike träningsskor och såklart festskor i alla dess slag
2. Köksapparater - Har bott hemifrån i över ett halvår men har fortfarande inte de köksapparaterna man behöver.. har inte ens en vattenkokare!
3. Träningssaker - Jag får ju inte nog av varken träning eller det som hör därtill!
4. Porslin - Har ju börjat fått lite porsling från mateus serien och vill gärna ha mer.. eller annat fint porslin
5. Mysiga kuddar - Nu till hösten vill jag fylla på med massa nya mysiga kuddar, filtar och överkast!!
6. Smycken - smycken är alltid ett säkert kort, speciellt silver.. dessa armband kommer från Tomas sabo
7. Resor/upplevelse - Jag skulle inte tacka nej att åka nånstans nu alltså.. vartsomhällst, närsomhällst hursomhällst!
8. PENGAR - behöver jag säga mer?
 9. Parfymer - eller andra "lukta gott" eller "bra att ha" saker
10. Söta underkläder - Underkläder är allitd uppskattat.. både av mig och den som ev. får se mig i dem;)
 
Hoppas den är till nån nytta! Jag tycker som sagt det var väldigt svårt att veta vad man önskar sig iår! För jag är inte beredd på min födelsedag för 5 öre, har det ens vart sommar liksom? Men efter att jag fyllt år och fått massa paket, ätit tårta, träffat släkten och supit skallen av mig så är jag nog i rätt tids-zon igen:)
 
Haft en bra eftermiddag med mamsen och papsen och vi har fixat lite här hemma.. är supernöjd med allt.. tack kära ni för all hjälp!!
Nu måste jag sova GODNATT♡

Kommentarer
Postat av: Ellen

Fina saker. Jag skulle också vilja ha mer köksaparater. Men jag bor i korridor så jag försöker klara mig med det viktigaste (riskokare). Men en stavmixer som gör massa olika saker skulle vara bra.

Ursäkta! *host,host* Men nu kan du bli helgens blogg...

Svar: ja, jag fick faktiskt en del köksprylar:D men riskokare är nog inte någor jag behöver faktiskt :)
Sanna Eriksson

2012-10-04 @ 17:58:26
URL: http://ellencsordas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0