A shot in the dark A past, lost in space

 
Godkväll, har alla haft en bra dag? Jag har vart ledig vilket har innebärt lite mer träning än nödvändigt kanske.. men det är ju bra det.. lite träning har ju aldrig skadat liksom. Började dagen med en morgon prommis ( as fint väder!! ) Sedan tvättade jag, och bakade bröd innan jag gick och tränade, blev mest gym, gick hem och åt, bakade mer bröd och sen gick hem till mamsen och papsen ett tag innan jag gick och tränade kondition! Riktigt skönt faktiskt.. Nu sitter jag nyduschad i soffan och har avnjutit mitt nybakta bröd tillsammans med te och turkisk yougurt! Har massa ljus tända och mina nya mysiga duntofflor jag fick i födelsedagspresent på mig.. Är det höst så är det! Snart ska ja lägga mig i min nybäddade säng med mitt nya överkast som jag också fick i födelsedagspresent. Jag kan ju inte klaga på min kväll.. eller min dag överlag.. Sanna ledig = TRÄNA TRÄNA TRÄNA! Imorgon jobbar jag hela dagen så då blir det ingen träning alls..
Godnatt alla, förstår om ni är avundsjuka på min säng ;) höhö

Kommentarer
Postat av: SveaJ

Vad himla hurtigt med all träning, önskar jag också hade den orken, haha! :)

2012-10-09 @ 07:41:33
URL: http://sveaj.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0