When you're in unfamiliar places Count on me through life's changes

Efter en natt med orolig och väldigt lite sömn har jag tagit det väldigt lugnt hemma idag, åt frukost i sängen.. har bara gått och plockat här hemma och nu setat och druckit te och betalat lite räkningar. Dags för mig att gå ner mot stan, så ska jag jobba hela kvällen.
 
Påtal om te, ingen kan ju ha missat vid det här laget att jag älskar te! med betoning på ÄLSKAR. Och som jag sa igår så fick 2 nya teer flytta in hos mig igår och båda är nya favoriter. Friggs levererar verkligen när det gäller te, dessutom är dom ekologiska också! hur bra?
Mitt te-skåp börjar bli överfullt! Då har jag tom lagt över endel te sorter i annan förpackning!
Nån som vill komma på te bjudning?:D

Kommentarer
Postat av: Johanna❤

Det där vita teet jag fick var jätte gott!!

Svar: vitt granatäppelte!! vet älskar det :D
Sanna Eriksson

2012-11-20 @ 20:08:38
URL: http://johannapetersson.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0