The other night, you wouldn't believe the dream I just had about you and me

Godkväll, startade dagen idag med mysfrukost deluxe med min fina vän Johanna! När man jobbar rätt mycket, så som jag har gjort har man inte tid att träffa vänner så ofta.. Men den här veckan har jag fan vart grym på det! Hur som hällst så kom hon hit i imorse och vi satt och åt gof frukost och bara umgicks! Super mysigt och trevligt, jag gillar att få sällskap till frukost då jag är uppväxt med att ALLTID äta frukost tillsammans på helger! Skönt nu också när jag är sjuk och kan inte gå ut och gå på morgonen.. Sen jobbae jag hela dagen, och vi har faktiskt haft endel att göra.. skönt då har dan gått fort och jag fick komma hem snabbt och lägga mig i min säng igen, för nu är jag tok trött! Har kollat klart på mysteriet på greveholm nu så vet inte vad jag ska somna till hädanefter.. Pelle svanslös kanske??:D
Godnatt iallafall hoppas alla har en underbar helg!!!♥
 
Frukosten bestod av: hemgjort hälsobröd, olika knäckebrön, ägg, rökt skinka, kalkon, keso, avokadoröra, tomat, gurka, paprika, mer avokado, Kaviar, cream cheese, Te, kokoslatte, färskpressad apelsinjuice och såklart massa mys ♥
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad duktig och mysigt :D

Svar: Du är så välkommen när du vill:D
Sanna Eriksson

2012-11-17 @ 23:40:58
URL: http://sofiahellbom.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0