strong like a family, strog as i wanna be

Nehepp.. nu tackar lilla sjuklingen för sig. Har förflyttat mig till sängen och hoppas nu på en dundersömn så ja vaknar upp helthy as a hourse imorgon. Jag kan inte minnas senast jag hade en heldag i soffan, inte var det i den här soffan eller i den här lägenheten iallafall utan de måste vart nångång jag bodde hemma. Inte ofta jag är sjuk.. eller inte ofta jag tillåter mig själv att vara sjuk rättare sagt. För sjuk är jag mer eller mindre jämt nu känns det som..? 
 
Under dagen har jag iallafall fattat vissa beslut, eller rättare sagt bestämt mig för att göra vissa ändringar i mitt liv. Just med tanke på att jag alltid är sjuk och så! Ska sluta med saker som inte är bra för kroppen och det med start imorgon. hej hej nya mycket mer hälsosammare liv!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0