press 'play' 'fast forward'

Godmorgon, jag vill önska alla en trevlig helg! Jag får göra det bästa av min helt enkelt.. min förkylning vägrar försvinna och de är lite jobbigt!
Jag vill blir frisk så ja kan bli mitt vanliga jag igen med mina vanliga rutiner.. Jag vill träna jag vil ut och gå och framför allt vara lika pigg och glad som jag brukar! Jag boostar c-vitamin, te och berocka iallafall så förhoppningsvis är jag på banan igen. Dagen bjuder på lunch med fin vän och sen jobb ikväll. Ha en bra lördag allihoppa, många har nog mys med sina familjer och går och tänder ljus på gravar och så, skulle jag vart om jag inte jobbade! Puss
 
haha glad tjej!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0