let it snow

Alltså jag säger bara det.. Power-fucking-walks i underbart väder på morgonen kan va det bästa som finns! Iallafall bästa starten på dagen. Som ni förstår började jag dagen ute i det fina vädret vi blivit bjudna på idag, och med mina julfeelings från igår så kryddade jag min frukost med pepparkakskrydda istället för kanel som jag annars alltid har, tillsammans med mitt nya chaite och en clementin ( c-vitamnin boostar ). Så nu spelar det ingen roll att jag har snuvan från hellvetet, jag har fått den bästa starten på dagen man kan önska sig.. bakat fröknäcken och snickerskakor har jag gjort med! Och börjar lyssna på julmusik!! haha det var bara en tidsfråga.. Så nu ska ja fixa iordning mig sen gå över mot farmor och farfar det vankas ännu mer tid ute i friska luften och mys med mina far-föräldrar! :) Behöver jag säga att jag längtar efter snön??
 
Åh fatta mysiga morgonpromenader i ett fint vinterland:)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0