Jul, jul, jul...

Goddag mina vänner, sitter i köket och har precis ätit upp min frukost, höhö såklart julinspererad med kvarg, yougurt, apelsin, mandlar och massa kanel till det en kopp chai-te! Ska göra mig klar för att gå ner och julpynta i bowlinhallen. jul, jul, jul finns det nått annat i mitt huvud? Jag som bett om snö, nu har jag fått den! Men i fel format.. jag vill ha snö som ligger kvar inte som smälter bort påengång.. men nog snöade det allt när jag var ute och gick imorse, blandat med regn, så det resulterade i en väldigt blöt Sanna som kom tillbaka från sin morgonpromenad. Men jag har sagt det förr och säger det igen, finns inget dåligt väder, finns bara dåliga kläder..
( Även fast vädret just nu är rätt så jätte kasst! )
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0