I'm waking up, I feel it in my bones Enough to make my systems blow

 
Känslan av att börja dagen ute i friska luften, känna kylan mot kinderna och hur friskt det är att bara andas in den kyliga luften, det är lite småkallt men man har packat på sig lager på lager och man känner värmnen när man börjar gå! ( underställ, träningsbyxor, ylletröjja, vindjacka, dunväst, halsduk, mössa och vantar ) Och när man kommer hem är man nästan svettig! Den känslan är förjävla skön!! Idag trotsade jag även mörkret och gav mig ut medans de fortfarande var småmörktute.. livsnjutning på hög nivå, och alla borde börja sin dag såhär.. ialalfall nångång! Nyduschad och med fmrukost i magen ska jag nu bege mig mot jobbet! Skön fredag på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0