I will be with you, I will follow you, always

Förstoch främst vill jag ta att gratulera min dator och min mobil på 1 års dagen!! Har haft er i 1 år nu och ni är fortfarande som nya.. haha eller? Mobilen har vart i golvet ett antal gånger likaså datorn! ajjdå, jag är inte känd för att vara så försiktig, menmen Jag lovar att ta bättre hand om er♥
 
Dagen idag då? fortfraande hög på filmen igår!! Men vaknar upp och känner mig någorlunda seg. Oh noo är det första jag tänker.. träningen idag då? Kände redan när jag tränade igår att allt inte var som det skulle, antingen att min kropp inte återhämtat sig ordentligt eller så har jag nån förkylning som ligger.. så måste det vara så illa att jag måste lyssna på kroppen och vila?? PANIK vad ska jag göra då tänkte jag?? Sen kom jag på det.. jag kan göra det jag älskade mest av allt innan träningen.. SHOPPA!! En jacka och 2 par skor senare sitter jag här, faktiskt nöjd med dagen trots att jag skippa att träna, shopping får en också att må bra.. känner redan hur ja mår lite bättre och ska nu börja fixa mig för en kväll med Pine!:D
 
En ny vinterjacka från peak.. no more frysa!!
Ett par till JC kopior.. om jag ska inviga dom edan ikväll??
Nya träningsskor!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0