i don't want a lot for christmas..

Men snö vill jag fan ha!!! Haha nemen helt ärligt, jag har blivit helt lyrisk för julen. Går på stan och ser alla fina saker, och i helgen hade jag tänkt att köpa på mig massa julpynt! Så kul:D Jag verkligen älskar julen och allt som hör dittill och jag kan knappt vänta tills jag får börja julpynta, när ja ser alla små söta tomtar, fina ljuslyktor och mysiga filtar.
JAG ÄLSKAR JULEN... OK?
Och jag ser såååå fram emot att julborden startar nästa vecka! Även fast jag för 3 år sen sa att jag aldrig mer skulle jobba ett enda julbord mer i hela mitt liv, då ja va så trött på julmat på julafton att jag ville spy typ! ( nej det skulle jag aldirg vilja, mmm farmor köttbullar ) Men efter att inte haft nån "riktig" jul de senaste 2 åren då ja förra året precis hade kommit hem från thai och hann inte riktigt ställa om mig på jul / vinter a jag vet inte.. och jag året innan det var i sälen och inte alls tilsammans med min underbara family, har gjort mig till värta jul-freaket.
Jag bara längtar till julafton! Och att få jobba julbord, och adventsfika och JULKALENDERN.. att jag nördar gamla julkalendrar redan nu kan vi ju prata tyst om.. höhö!
Hur som hällst så ser jag väldigt mycket fram emot den här julen, att få julpynta här hemma.. jobba julbord igen.. umgås med min fina familj.. få riktig julfeeling... MEEEEN!! ( allitd ett men, och i det här fallet big size MEN!! ) Jag kommer vakna upp ensam på julaftonsmorgon!!!!!!!! :o :(
suger att bo själv, vem ska nu lägga paket i min julstrumpa??
 
Jag dom senaste jularna.. jag kan inte fatta att jag 2010 inte firade jul hemma! men tom då slapp jag vakna upp själv för där hade jag min tillfälliga familj att vakna upp med, vi öppnade paket tillsammans på morgonen, åt frukost tillsammans på jobbet och firade med julbord och sånt på kvällen..
( ok,inte farmors köttbullar! ) 
Nej nu ska juliga jag slå på lite pelle svanslös och försöka sova! Godnattt
Föresten nån mer som längtar efter julen??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0