How can I love when I'm afraid to fall

OK, såhär är det.. jag har typ haft den bästa dagen i hela mitt liv!! Eller bästa dagen på länge iallafall! Ligger nu i sängen helt lyrisk, glad och sprallig.. sova nu?? HUR kan det vara möjligt efter att ha sett typ världens bästa film! Som dessutom är den sista i världens bästa fyrlogi?? ( haha om det finns nått som heter så? ) Jag dog om och om igen, och a jag vet helt enkelt inte vart jag ska ta vägen! Om nån skulle prata med mig nu skulle den inte förstå ett ord för jag är helt mållös.. överväldigad!
BÄSTA. FILMEN. JAG. SETT....
 
Hela dagen har vart grym, inledde den med en fantastisk pw i solsken, jobb, träning, sushi, mys hos Nat och sen Bio! nu måste jag ta att försöka sova, så att de får bli imorgon.. en till rolig dag väntar imorgon med bla träning och middag med efterlängtade Pine! Nu ska ja kolla lite Mysteriet på greveholm tills ja somnar.. Märker man att man är besatt av det när man mitt under twilight filmen tror att Jacob sitter och bygger en robot när han i själva verket meckar med en moped?? SVAR: JA!! 
Dagens konstaterande är iallafall att min nya drog är pistagenötter!! vart har ni vart hela mitt liv? Och att jag kan dricka över 2 liter kolsyrat vatten utan att kissa på mig.. inte än iallafall, har dessutom ätit nötter så att ja inte skulle behöva äta nått alls resten av veckan! jag äter när jag blir nervös!! GODNATTT
 
GRYM DAG!! GLAD TJEJ!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0