And live while we're young

What a day... ligger helt utslagen i sängen nu alltså, träningsverk har jag också, äntligen har jag fått träningsverk i magen, hittat en magövning som tar som tusan, för jag får typ aldrig träningsverk länge! iallafall inte i magen!! Har iallafall vart ute och gått idag, enhel del.. skönt att rensa tankarna faktiskt! Och det är förjävla skönt.. Känna kylan när man kommer ut, den riktgt biter sig fast.. Sen efter ett tag känner man hur man får upp värmen av att röra sig, dunkar musik på högsta volym i öronen, springa upp och ner för lite trappor och känna suget i benen, andfoddheten och fortfarande kylan mot kinderna.. Underbar känsla alltså, sen komma hem och strescha.. det är faktiskt nått jag sa till mig själv förut att jag skulle bli bättre på, och det har jag.. men bättre ska ja bli! ska försöka komma igång med yoga också! Nej nu måste jag sova.. kan berätta imorgon om the big happening idag! Puss och godnatttt!:)
Det börjar ta sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0