all i wanna be is everything at once

Dagens status är oförändrad! Har inte rört många fenor idag, kan räkna på en hand hur många gånger jag flyttat mig från soffan. Ska det här bli nån grej att varje gång jag går ut och äter på grappa så blir jag sjuk? Sist när jag åt där med Cat så blev jag ju också sjuk! Jag håller tummarna på att vakna upp frisk som en nötkärna imorgon iallafall.. Påtal om nötter så var det min lunch idag! fancy pancy, det är det bästa, den ända fördelen med att vara sjuk.. man kan äta lite vad man vill utan att folk ska klaga.. får vi se vad min kvällmat blir? Skulle inte tacka nej till gårdagsens middag, skulle inte tacka nej till gårdagskvällen kväll häller! Men det kan bli svårt så nöjer mig med lite bilder från igår... Hoppas ni mår bättre än mig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0