You make me feel like I could live another day

Gosh vilken effektiv dag jag har haft! Sånt gillar jag.. Började dagen med en tvättid kl 7, väldigt välbehövligt då jag hade alla mina skjortor från akropolis och piketröjor från olearys att tvätta! Åt frukost, betalade räkningar ( vuxenpoäng;) ) och började städa lite smått.. som sagt så var mitt hem kaos, då jag haft klädpanik.. några dagar irad och ingen tid att städa!!! Sedan gick jag iväg till gymmet och tränade, sååå skönt! var länge sen jag var där nu.. men jag är sån som inte vill stänga in mig på ett gym när det är fint väder, vilket det var hela förra veckan! När jag kom hem så satte jag igång med den nya muslin som ja skulle testa! Den behöver mycket tid kan jag säga.. Stått i ugnen i 4 timmar nu och nu är den äntligen klar! Bara läängtar efter att smaka den, och då kan jag även skriva ut ett recept på den här:)
Sen gick jag ner på stan och skulle skriva över lägenhetsnyklarna på mig, och s köpte jag en pärm, så nu ska ja samla alla mina viktiga papper i en och samma pärm, ordning och reda ska de va! Så de ska ja sätta mig och pyssla lite med nu innan jag börjar jobba kl 7! Har även städat nu så nu bor jag inte i ett bombnedslag längre :)
För er som undrar hur de går med detoxen så känns det inte sån stor skillnad än.. FÖRUTOM att man kissar som fan! Herregud alltså, och det kommer panik! Idag köpte jag även på mig lite örtte och grönt te som ska va bra att dricka till, så ska ja försöka bli av med kaffet mer och mer, skrubbade mig även idag när jag duschade som också ska va bra när man detoxar! så man får igång blodcirkulationen ordentligt och så!!
I min musli är det chiafrön, vilket är ett jätte bra frö som innehåller mer än 20% omega 3, 20 % protein och 33 % kostfibrer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0