Sometimes you gotta quit thinking so much. If it feels right, it probably is

Godkväll, som jag sa sist så är dagarna helt fucked up nu.. Känns ju absolut inte som torsdag idag! Dessutom sändes lets dance på tv idag också, så inte nog med att det känns som början av veckan.. nu känns det som helg också! haha come on!! Jag kollade ifs inte på lets dance för jag var iväg och tränade, jag var dessutom ute och gick idag innan jobbet i det superfina vädret! Måste ju bara passa på nu när de är fint väder.. Love it!! På tal om nått helt annat så lockade jag håret på valborg, och jag fick faktiskt väldigt mycket beröm för mitt hår då..så borde jag kanske fortsätta locka håret då och då? Det var ju väldigt dåligt med bilder från kvällen men hann ta några innan ja stack iväg:)
sååå.. vad tycks :)?

Kommentarer
Postat av: Malkuth

Tycker ditt hår är jättefin.. likaså ditt leende <3

2012-05-04 @ 18:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0