I wanna think someday you'll know There's all these dreams we share

Alltså gud vad man inte har koll på dagarna i dessa röda dagar som kommer hela tiden.. Idag är det alltså onsdag men det känns bombsäkert som en måndag!! Igår hade jag typ världens underbaraste dag.. Ni som känner mig vet hur bra jag mår av solen och igår var det verkligen sommmar!!! helt underbart, min dag spenderades med att fixa lite hemma, tvätta och sen såklart vara så mycket som möjligt ute.. mamma pappa och neo var här så vi satt ute ocg drack kaffe och så, efter det åkte jag hem till mamma och pappa och vi grilla korv.. Så mysigt!! På kvällen så kände jag och Natalie för att åka till västerås för att gå på bio, så de blev lite käk på Jensen's Bøfhus. Vi såg på The lucky one och denrekomenderar jag startkt!!! Men varnar känsliga tjejer för risk för kärlek.. Den killen är perfektion.. här snackar vi en kille to die for!!! Nu blir det jobb hela dagen så jag missar det fina vädret idag!! Hoppas vädret är här för att stannnna!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0