I can move fast, I can move slow I can go places nobody else goes

Godmorgon, vilken jävla fett väder det blev idag då! Och jag är LEDIG! hur ska då detta spenderas? Jo jag ska iväg och brunscha med min älskade vän på kaka här strax, och jag hoppas innerligt att vi kan få en plats ute i solen! Nå andra planer har jag inte för dagen, utan tar det mer som det kommer. Har en skön t räningsverk i framför allt ben eftre body pumpen igår, sprang även ca 5 km efter det och avslutade med ett 11,5 timmar arbetspass! nej nu ska ja börja fixa iordning mig lite.. tänkte bara visa lite av grejrna jag köpte i sthlm.. som jag egentligen inte skulle köpa men hann göra det på ca 40 min när ja väntade på tåget! haha

Ha en underbar söndag kära ni!! Det ska jag ha :D PUSSS
En långklänning från hm som jag kollat in länge, och 3 t-shirtar från zara, den gråa har djup rygg och den vita och ljusgråa är lite uringade fram
Det perfekta linnet från hm typ!! Älskar djupa ryggar.. nagellack och örhängen från hm med.. Haha jag var nog lite inne på grått den dan ser det ut som!!

Kommentarer
Postat av: Mitt skafferi

Hej Sanna! Nu har jag lagt ut mitt recept på chokladmüsli på bloggen så gå gärna in och kika där :)



Ha en fortsatt skön söndag!

/Stephanie

2012-05-13 @ 15:08:51
URL: http://mskafferi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0