we done all the things we never should do

ahh men vad bra min uppdatering är härå!! Har så mycket för mig hela tiden.. Jag ville bara tala om att jag haft en grym helg.. Fredag var det dags för after work med maddisen.. Alltid lika trevligt och fick även sovsällskap av kvinnan den natten.. Jag jobbade hela lördagen och eftersom ja sov i lägenheten hela kvällen så passade jag även på att fixa lite i den.. så nu är den bebolig och jag ska föröska flytta ihelgen! Sen på söndagen så var jag på Tuna och hittade massa fina och även nödvändiga saker, sen hann jag även med att krocka med bilen och så blev det vin i massor på kvällen.. Nu är jag piss trött och somnar snart så här kan ni få lite bilder..
Jag och madde invigde ballen med vin..
Fina flickor på håpes!
Tog även årets första slagsta glass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0