In my mind I'm doing all in my power To get free

Dålig uppdatering här jag vet, men har så mycket annat att stå i nu.. jobb, träning flytt och träffa kompisar! Min helg var iallafall bra, jobbat och spelat match och kollat grejer till lägenheten. Matchen gick bra och vi vann, min kropp är däemot lite ömtålig nu, höhö! Tränade innebandy igår, men idag skippade jag träning pga av förkylning.. jag vill ju vara frisk till sälen på torsdag!:D Så idag har jag gjort en årsförbrukning av musli typ.. haha ne men jävlig mycket iallafall, sen bara tagit det lugnt.. Tog ett bad nu innan ja la mig och tänkt försöka sova snart! Jobbar heldag imorgon sen torsdag morgon far jag!! ska bli så kul!!
Hade i lite ava Neos badskum i badet.. luktade svingott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0