You want me down on earth, but i am up in space

Gud vilket underbart väder vi har fått!! Sommaren är äntligen här! Och det är perfekt midsommarväder.
Jag önskar att jag kunde säga att jag skulle iväg snart på midsommarfirande hela dagen med grillning, lekar, massa jordgubbar och alkohol i goda vänners sällskap.. Men så är inte fallet för jag ska jobba! like always..
 
Började dagen idag med att sova ut, det var välbehövligt.. sen gjorde ja ordning en ordentlig frukost och satte mig på ballen och åt! Sen har jag faktiskt gått och städat och så här hemma, fattar inte vad jag gör men det blir så skitit påengång hemma hos mig! Nu ska ja ut och springa i det fina vädret, i need it!!
  GLAD MIDSOMMAR ALLA!!

Hoppas alla får en underbar midsommar, gör inget som jag inte hade gjort;)
 
Turkisk yougurt, kvarg, nötter, musli och bär BÄSTA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0