Will we still remember everything we learned in school?

Alltså jag kan inte fatta att just idag är det 3 ÅR SEN jag tog studenten! 3 jävla år!? vart har tiden tagit vägen? Jag minns den här dagen för ett år sen, vilken lycka och glädje, vädret sög balle men det sket jag i för jag tog studenten och det var min dag! Hela dagen var perfekt, och jag är verkligen aundsjuk på alla studenter på lördag, det är deras tur nu, och jag för nöjja mig med att jobba hela dagen! Jippppie.
Jag ville iallafall bara skriva att jag minns och saknar tiden som fan, alla vänner man hade då, som man glidit ifrån, många har man såklart kvar! Men 3 år har gått och jag kan ändå säga att jag hunnit med massor på den tiden.. jobbat 3 olika säsonger, vart på olika resor och nu tillslut flyttat hemifrån! Vad blir mitt nästa steg tro??
And as our lifes changes
come whatever
WE WILL STILL BE, FRIENDS FOREVER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0