tips: örtsalt


Jag har 2 örtsalt jag har 2 örtsalt jag har 2 örtsalt för mig hej hej!!
Haha tänker bara på den sången från busungarna när jag sitter här med mina örtsalt, ni vet den när han sjunger om gurkorna.. om inte så tycker ni nog jag är knäpp nu. Men jag tänkte faktiskt ta att tipsa alla om den här underbara kryddan, som jag använder till nästan allt! har tom med en i väskan varje dag då ja ska till jobbet, så beroende är jag av den!
Bästa kryddan helt klart..
Jag sitter och har precis ätit frukost och ska strac fixa mig för jobbet, det här med att vara ledig är inte riktigt min grej, igår var jag så sjukt trött så jag tom somnade en stund mitt på dagen!? Nu måste jag koppla på jobb-mode-on och köra vidare! Måste måste måste komma igång med träningen igen också!!! imorgon kilar jag nog ner till gymmet för ett kärt återseende.. ha en fin dag gott folk:) och dont remember KÖP ÖRTSALT!!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0