Just like the clouds My eyes will do the same if you walk away

Gud, vilken seg morgon det var att gå upp idag! Bara av att höra regnet utanför gör så man bara vill slänga täcket över huvudet och somna om, sov dessutom väldigt oroligt inatt igen.. Haha drömde att jag var så jävla kissnödig hela tiden.. och hur mycket jag än kissade så gick det inte över, och jag var mitt ute i skogen och det fanns bara ett mc donalds där med toa och när dom stängde hade jag ingenstans att kissa!! haha onödig information jag vet!! Jag var iallafall jävligt kissnödig när jag vaknade så jag kunde inte slänga täcket över huvudet och somna om hurmycket jag än ville! Ha en fin dag i regnet kära vänner, själv jobbar jag hela dagen!! PUSSS
 
Everyday it will rain, rain rain!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0