I was over the top
it was up the most

Hej hopp underbara dag! Iblnad känns livet bara helt fantastiskt, som idag! Dagen började med att syrran var här på frukost, jag bjöd på amerikanska pannkaker. Sedan fixade vi oss och gick ner till stan för att fixa lite saker till pappsens fest som är nästa helg, och SOM jag LÄNGTAR! Sedan gick vi hem hit igen och fortsatte fixa massa saker, känns skönt att ha så gott som allt klart! Sen lagade vi mat här hemma innan det blev bio. Vi kollade på snow white and the huntsman. Ap bra film faktiskt, visste inte hur det skulle kännas att se twilight - Bella i en annan film men det gick bra! Nu är jag hemma och har precis slängt in en tvätt i maskinen, ska nog switsha kläder nu och ge mig ut på en liten löptur.. vädret blev ju bara så underbart nu på kvällen, så ja måste ut känner jag!:D Hoppas alla haft en bra helg, jag har jobbat mest hela tiden men haft en hur bra och effektiv dag som hällst idag med min underbara syster! Idag har jag även detoxat i 2 veckor vilket betyder att jag bara har 5 dagar kvar! Puss och kram mina fina!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0