All around the world People want to be loved

Alltså nu känner jag mig sådär löjligt lycklig igen! Jag kan inte annat än att bara gå omkring och le, och älska livet.. min helg har vart legen wait for it.. DARY! Festen igår var så jävla lyckad och den kunde inte vart bättre, har vart hos mammsen och pappsen idag och umgåtts med dom när jag kom hem så städade jag ( behöver jag säga att det BEHÖVDES? ) och sen så var jag ute och käkade med min älskade Madde och hennes syster Sofia. Har inte träffat madde på jätte länge och det var så kul att träffa dom igen, och vi hade en super mysig kväll på grappa. Satt på uteserveringen, vädret blev ju förövrigt underbart du på kvällen, och drack vin och åt pizza! Nu sitter jag hemma i soffan och känner mig så glad! Jag är så oerhört tacksam för allt jag har, min underbara familj, som jag älskar över allt annat och som ställer upp för mig nått enormt! mina jobb, som jag trivs väldigt bra med, mina fina vänner som finns där även fast jag är så upptagen av mig, min lägenhet.. allt är med andra ord helt perfekt, och jag är så tacksam för allt!!
Imorgon börjar jag inte först kl 5, känns som jag haft semster nu fan, vart ledig lördag, söndag och halva måndagen! Nu ska ja strax gå och lägga mig iallafall, hoppas alla haft en lika fantastisk helg som jag har haft!! ♡



Hemma hos mamma och pappa hittade jag mina gamla vita jeans! perfekt då jag hade tänkt att införskaffa mig ett par inom kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0