50 års fest

BÄSTA. FESTEN. EVER!!!!!!
Fyyyysatan vad Pappas fest igår blev lyckad! Helt UNDER - FUCKING - BAR!!!:D Allt gick så himla bra, vi var ca 60 pers och helt ärligt så tror jag inte att nån gick ifrån festen missnöjd! Och lilla Pappsen gick omkring med ett leende på läpparna hela kvällen, han tom grät och det kan jag säga att jag nog aldrig sett pappa gjort! Allting var perfekt, maten var god, alla var glada, bandet var bra, han fick grymma presenter, alla röjde satan, talet ( som jag och fia var nervösa för ) gick svin bra och jag mår bra idag!! Alltså jag skulle kunna skriva ett hel jävla uppsatas på hur bra festen var men det tänker jag inte göra.. låter bilderna tala för sig själv istället.. Jag vill bara tacka alla för en underbar fest, och framör allt tacka pappa för att han fixade iordning det här.. Älskar dig!!!!




'





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0