Together we vow that our colors will sparkle the faith

Bara jag som haft problem med blogg.se idag? Kunde inte uppdatera tidigare när jag ville! Det jag ville säga då iallafall var att jag hade en toppen bra start på dagen, vaknade strax innan nio, det var fint väder så ja tog på mig träningskläderna påengång och gav mig ut på en skön springtur! Det är sån skön start på dagen att springa, dunka musik i öronen och bara rensa tankarna! Efter det så kom mamma och hämta mig och vi och syrran åkte ut till jordgubbslandet igen och plockade jordgubbar! Mumms man kan verkigen inte få nog av dom! Sen åkte vi och handla, inte så jätte kul kanske men sen bjöd fina mammsen oss på Lunch! TACK! och BOCK Vi åt på tingsgården och satt i solen längst eskilstuan ån, super mysigt verkligen! Så jag hade inte bara en bra start på dagen uten den fortsatte bra hela dagen! 
 
Nu på kvällen så har jag jobbat, och det har vart sjukt varmt! svart klädda i stekande sol.. hmm bad combination??? Våran kock idag stod iallafall och klaga att de va så varmt " Mmm jotack jag vet " svarade jag då.. och han säger " Nej det vet du inte, testa stå här så får du känna på varmt "( han mena då i köket ) " A jo men du kan ju testa springa fram och tillbaka, fram och tillbaka fram och tilbaka till uteserveringen så får du känna på varmt " svarade jag då! tror det är svårt att förstå hur mycket vi egentligen springer en kväll på jobbet, ja sk fan köpa en stegräknare och se hur många steg man gör.. Nej nu är det dags att sova, hoppas inte jag vaknar till blixtar och dunder imorgon som vädret visar!! because i hate it... Nattti
 
 
Jag och syrran på Tingsgården!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0