To - do - list

Ledig idag var det ja, och en himla massa trista hemsaker stod på schemat.. men jag har faktiskt ett litet tips på hur man gör en sån här dag lite rolig! Att göra en "att göra lista" är både effektivt och bra. Känslan av att bocka av något när man är klar med det är ju förjävla skönt! ( och sen om man är lika rastlös och ofukuserad som jag, så kan man roa sig med att skriva i allt, egentligen oväsentligt bara för att.. för att få bocka av den liksom;) ) Kl ringde som sagt strax innan 7 så tvätten är jag redan klar med.. ett annat tips till er morgontrötta som ska upp tidigt att städa.. direkt när jag gick upp så rev jag bort alla sängkläder och tvättade dom.. så sängen var inte alls så lockande som den brukar vara på morgnarna! Nepp nu måste jag fortsätta med min städande här om ja ska bli klar med min lista innan dagens slut.. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0