They tried to make me go to rehab, I said, "No, no, no"

Godkväll, hoppas alla haft en toppen helg! Vädret idag har ju inte vart så roligt kanske, men jag har jobbat hela dagen så det har inte spelar någon roll. Men vilken dag!! började hur lugn som hällst, alltid nått att göra men det var lugn.. men sen kom det mer.. och mer.. OCH MER!! och våran bar som var "jour" svarade inte när vi ringde.. så det blev att springa arslet av oss. Haha men de va kul! Imorgon är jag ledig.. vilket jag inte gillar att vara.. fattar inte varför.. folk kallar mig jobb-narkoman? Finns det nån hjälp man kan få mot det? Haha rehab typ? 
 
Hur som hällst så ska jag ta tag i massa saker som behöver göras imorogn.. tvätta, städa, handla bla.. sånt där tråkigt tjaffs som behövs göras.. för jämnan enligt mig! Nått som är ank balle är att mamma inte är ledig imorgon, hon brukar va ledig måndagar, och då gillar jag att va ledig om ja får va ledig med henne.. men inte nu när jag är ledig själv! Plus att jag är ju ledig dag resten av veckan också.. haha tror att jag kommer vara en rätt så rastlös tjej denna vecka med! men då har ja lots of time till att träna!:D ser så fram emot att verkligen köra slut på kroppen! Nej, nu får ja säga godnatt tvättningen börjar redan kl 7 imorgon! Godnatttt:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0