something tells me you know how to save me

Oh äntligen är den här dagen slut!! Har gått och längtat på det hela dagen nu för jag vill bara ha imorgon då vi ska fira Neo! Ska bli så mysigt att träffa släkten igen och grilla och bara mysa! Måste se till att somna bums nu då jag har massor av saker att göra imorgon! Har iallafall haft en jätte mysig dag på stan med Pine sen fick ja jobba längre än igår.. närmare bestämt 13,5 timmar! Så ska nog inte ha så svårt att somna iallafall.. 
 
Lunch i solen på kaka med bästa Pine! ( bild snodd av henne )
Haha de va så kul, jag tänkte be Pine ta en bild på mig så ja kunde lägga upp på insta, och av ren reflex så tröck jag mig in där och ba ojj nemen!?
det är ju jag!!
haha fattade inte att de va pine som lagt u en bild på mig..
och inte jag själv! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0