Press play, fast forward Non stop we have the beaten path before us

man kan ju verkligen säga att jag njutit deluxe av min dag i solen! Blev dock ingen cykeltur hem till mamma och pappa för att hämta solkrämer, tidsoptimist javisst! Men gymmet hann jag iallafall med och det var super skönt att få svettas lite på gymmet igen! Sedan fortsatte jag med svettandet ute i stadsparken med bästa pine! Vi låg ute och sola kanske 4 timmar.. så underbart! Sol-energi är verkligen något jag saknat känner jag! Och som den stekte på bra där ett tag! Hoppas på fint väder nu dom kommande veckorna då ja är ledig dag nästan varje dag, så ja kan ligga ute i solen med en bok och islatte och bara njuta av sommaren. Nu har jag iallafall fixat iordning mig här hemma och det vankas jobb igen, solen har försvunnit och det känns ju faktiskt helt ok att gå till jobbet då! 
 
Mina nya skor som jag handlade på rean på bik bok förra veckan!

Kommentarer
Postat av: Markus S

Synd då att nästa vecka kommer bli regnig förutom 1 dag :P men din kropp är raowr!

2012-07-05 @ 19:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0