playa del stadsparken

Fan Grekland släng dig i väggen!! Jag har playa del Stadsparekn precis utanför min dörr.. jätte skön gräsplätt med sjön precis bredvid en affär om man vill köpa glass och gångavstånd till centrum! Vädret idag är ju kanon och klart som fanders att jag har njutit av det till max idag! Började dagen med en Pw, efter frukost gick ja ut och la mig i stadsparekn med en bok och bara njöt.. tills ja fick sånt spring i benen och kunde inte ligga still längre då knöt jag på mig löparskorna igen ch gav mig ut på en härlig löptur i den stekande solen.. super skönt men.... har nog aldrig vart så törstig nångång när jag springit.. var fan rena rama öken i käfften, sen hade nån av alla mina knäppskallar till grannar tagit bort min vattenflaska jag ställt nere i trappen för jag förstod hur törstig jag skulle vara när jag kom tillbaka!! Tack, jätttte snällt.. nu måste ja iväg till jobbbbet.. ha de bra i sommarsolen!!
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Härligt med sol !!

såg du frågat var den orange bikini kom ifrån, dock är jag lite sen på att svara men ser du har den blåa på dig så du hittade den säkert... =)

2012-07-26 @ 09:49:49
URL: http://festisandi.blogg.se
Postat av: Ida

Härligt med sol !!

sv: såg du frågat var den orange bikini kom ifrån, dock är jag lite sen på att svara men ser du har den blåa på dig så du hittade den säkert... =)

2012-07-26 @ 09:49:59
URL: http://festisandi.blogg.se
Postat av: Skönhetsgrottan

Härligt :)

Svar: Som tusan!:)
Sanna Eriksson

2012-07-26 @ 16:54:13
URL: http://skonhetsgrottan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0