Love the way you fill me up with life

O hej något gott att dricka var det ja... blev lite utav all in för mig kan man säga! Åkte först till cafe sylvia där jag tog ett glas rose i solen, sen mötte jag upp Angelica och jag har inte druckit med den bruden på ett bra tag och vi har aldrig riktigt lärt oss det här med att ta det lugnt! Men vad gör väll det börjar inte först 5 idag så de va lugna puckar! Börjar dock känna av tröttheten nu, tröttheten efter allt mitt jobb de här månaderna! Nu när jag är mer ledig så gör inte kroppen på den här över energin längre, vilket förvisso är bra.. men jobbigt att känns sig trött liksom! haha nu ska ska ja jobba iallafall trevlig helg på er alla!:)
 

Kommentarer
Postat av: Mammis

Välkommen till livet!!!Jobba är inte allt här i livet...

Svar: haha tack mamma <3
Sanna Eriksson

2012-07-13 @ 18:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0