living young and wild and free

Fick sluta jobbet tidigt idag, eller halv 9 är inte jätte tidigt kanske, men i mitt yrke är det det! Så de va bara gå hem och hitta på nått att göra, jag fastade faktiskt vid datorn och min egen blogg.. Jag är så jävla glad att jag haft den här bloggen i över 2 år och kan gå tillbaka och kolla vad vad jag gjorde, hur jag mådde och minns allt! Såklart så hamnade jag för exakt 1 år sen och Norge, men då gick jag tillbaka till för 2 år sen men och kolla runt och Oj vad jag saknar det!! Och det ska bli så kul att jag och Linus ska åka tillbaka dit väldigt snart och hälsa på.. för Geiranger är och kommer alltid vara ett paradis för mig ( Även fast ni läst mycket negativt om det också i min blogg )

Jag ångrar verkligen inte mina val av att ha vart i Norge och jobbat, jag är så glad att jag faktiskt vågade chansa och testa mina egna vingar, som folk sa till mig.. du kommer ångra dig om du inte åker! Och JA jag hade verkligen ångrat mig.. för jag hade gått miste om 2 somrar som förändrat mitt liv och om en riktig livserfarenhet.. Och jag är framför allt inte rädd att ge mig ut på resande fot igen, jag har varken svårt för att skaffa vänner eller anpassa mig! Det jag vill få sagt egentligen är väll bara att var inte rädda för att göra något nytt, speciellt inte för att resa nånstans, för det här hemma finns alltid kvar.. och a oftast så är det så jävla bra därborta.. jag tänker bara på alla vänner jag skaffat och hur jävla kul har jag inte haft liksom!!? Dööö kul, och jag tror att jag och Linus kommer få minst lika kul nu när vi kommer och hälsar på!:D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
e
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0