Light hits your face and you look at me like I’m a stranger

Howly mowly vilket regnväder det vart idag, men man kan ju säga att det behövdes! Vi har haft så sjukt varmt på jobbet de här dagarna så man inte vet vart man ska ta vägen! Slutade iallafall tidigt idag och ligger nu i soffan och kollar på tv, har precis ätit och ligger nu proppmätt och kan typ inte röra mig! Så stannar nog här och kollar runt bland alla mina kanaler hela kvällen!:) Hoppas alla haft en fin helg!  ♥
 
 
I brist på annat, så slängde jag ihop lite av det jag hade hemma till middag, Pasta med kyckling soltorkade tomater och pesto! Kombinationen är så god och det är ett recept jag tagit fårn norge när jag jobbat där.. typ!
 
Det här är lite som sallad man kan ha i vad man själv tycker är gott. 
men jag använde iallafall:
Fullkorns pasta
Kyckling
Champinjoner
Soltorkade tomater
Körsbärstomater
Rödlök
Feta ost
Pesto 
olivolja
 
Kokade pastan enligt anvisning Stekte på kyckling, champinjonerna, lök och körsbärstomat blandade med pastan och hällde i soltorkade tomat feta pesto och olivolja! Voila maten är klar att servera, jag toppade allt med parmesanost och lite pinjenötter!:)

Kommentarer
Postat av: Sanna J

Ja, jag såg nåt om det där med tibk.. Riktigt tråkigt att det la ner alltihop. Men kul att du fortfarande spelar! Jag flyttade till Gbg för ca 2,5 år sen och trivs hur bra som helst! Jag tänkte väl lite så att jag kunde plocka upp innebandyn här nere om suget kom tillbaka, men kärleken till styrketräningen blev för stor, haha. Du e kvar i e-tuna då? Kram! =)

2012-07-09 @ 07:22:08
URL: http://sannaa.shapemeup.se
Postat av: Emme

SV: Ah riktigt snygga!:)

2012-07-09 @ 07:51:37
URL: http://felixiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0