Is it cause I'm smaller,
is it that I'm weak
Maybe I am a freak

Jag lever livet som fan nu under min mini semester kan man säga.. Haha 3 dagar ledigt fan! Och sen semester hela nästa vecka.. Men arbets narko som jag är tog jag på mig att jobba lunch nästa måndag ändå.. " jag åker inte först på tidag så jag kan jobba!! " a fast hur var det nu med att ha semester då? Idag så har jag iallafall vart och handat och så som vanligt på måndagar.. min kyl är nu proppfull för att mamma och pappa åker ju till Grekland nu på onsdag i 2 v så ja kommer inte kunna handla med mamma nästa vecka.. Har även vart på Tuna P med syrran!

På kvällen kom fina Pine över, jag bjöd på middag och jag tror fan jag stod i köket i över 2 timmar och lagade maten! Men det var det värt, och det är faktiskt kul att laga mat när man lagar åt nån.. eller med nån.. men själv åt själv är det värsta jag vet.. Dagens meny var iallafall hemmagjord Ceasarsallad från scratch. Jag gjorde egen dressing, egna krutonger, egen marinad till kycklingen a ni fattar grejen och hur gott blev det inte då? Jag måste ju faktiskt säga att jag är jävligt grym alltså! nästan bäst :)
 
Till efterrätt gjorde jag en slags cheesecake i glas! där jag gjorde "kaksmolurna" själv..Och även den blev supergod, och till den serverade jag också mina hemagjorde snickerskakor! Sanna "the housewife" Eriksson! Har hur som hällst haft en underbar måndag och kvällen kunde inte bli bättre. Suttit och myst och snackat massa skit med Pine och druckit lite gott vin och bara haft det gött.. ibland kan man inte klaga på livet, och idag har verkligen vart en sån dag.. nu ligger jag astrött och utmattad i sängen och somnar när som.. Heldag i sthlm väntas imorgon och allsång på skansen! Semestern fortsätter ;) 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0