I got this feeling on the summer day when you were gone.

Godmorgon! Var så trött igår när jag kom hem från jobbet så ja somnade bums när jag la mig i sängen. Så jag hann inte berätta om min dag, dagen började med att jag och syrran möttes på stan, skulle se fall jag kunde fynda nått på rean, måste även införskaffa mig en ny garderob då ja är så trött på alla mina kläder!! Vi åt en fantastisk lunch ute i solen iallafall och sen jobbade jag hela kvällen. Idag vankas jobb hela dagen igen men imorgon är jag ledig. Då behöver jag tvätta, BIG TIME!! och sen ska ja fortsätta fixa med lägenheten. Kanske hinna träna också? Beroende på min kropp, den vill inte riktigt samarbeta med mig alla gånger.. Ha en fin dag:)
Chilikyckling sallad med chili aioli på cafe kaka.. hur god??
 

Kommentarer
Postat av: Tess

Vad härligt det ser ut! :) Kram

2012-07-01 @ 10:29:28
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0