I do care, but from now on I'm gonna act like i don't

Godmorgon! Idag har jag en riktigt lat-morgon,en sån som jag brukar ha väldigt svårt att unna mig själv.. Anledningen till det är att jag har fått mitt nya kort från com hem, mina kanaler har nämligen inte funkar på 2 månader så jag har haft 1an 2an 4an och 6an typ, men nu med det nya kortet så har jag även fått ALLA com hems reklamer på prov i en vecka!! OMG jag är i tv himlen, lite skillnad på de sketkanalerna jag hade innan!! sitter och zappar genom allt för jag kan inte välja vad jag ska kolla på! men det är fan svårt, slutade med att jag kollade på 4an ändå! haha 
 
Man kan nog säga att jag kommer vara tv nörd i en vecka nu.. Pappsen är här också och sätter upp mer hyllor och så! som sagt det tar aldrig slut.. Sen får vi se vad jag gör mer idag.. kanske tränar, kanske ner på stan.. kanske kollar på TV!:D 
Trevlig helg gott folk!:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0