don't dream your life

Godmorgon, trodde jag vaknade upp vid halv 20 över 8 och kunde verkligen inte somna om, så en PW såhär på morgonen passar ju skitbra då tänkte jag.. Går upp sätter telen på laddning lite och går och tar på mig när jag ska gå iväg inser jag att kl bara är 10 i 8!! haha bra att man kan kl liksom..
 
Var ute ca 45 - 60 min iallafall och har precis ätit en god frukost! Bra start på dagen helt enkelt.. kanske det jag behövde efter gårdagsen aggrressioner.. Nu ska ja fixa iordning mig och möta Pine på stan vid 11. Så dagen kan ju iallafall bara bli bättre!:) Sen börjar jag jobba kl 2 och jag lär ju ( FÖRHOPPNINGSVIS ) jobba mer än bara 4 timmar idag.. annars jävlar!! höhöh
 
Hoppas alla får en fin dag, vädret har vart toppen nu på morgonen iallafall och hoppas det håller i sig!
 
Kvarg med nötmusli och bär och the = bra start på dagen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0