Can you feel the love?

- Dagens diss går helt klart till min mage idag! Hela dan idag och igår kväll har jag haft ont och den har inte alls vart snäll med mig, idag innan jobbet gick jag och införskaffade mig massa bra för magen kom till jobbet med ett litet apotek med bra för magen saker, proviva activia, samarin, ipren banan keso. Blir att ringa läkaren på måndag!! Vädret får en riktig fet diss idag också
 
+ Dagens hiss går till min kära familj som kom till mitt jobb idag och åt, det var en riktig överaskning och jag blev glad som tusan att få se dom och dom gav mig extra energi så ja kunde jobba vidare kvällen utan problem! Bästa dom hade även vart hemma hos mig idag med min nymålade skohylla och mitt vinställ! Inte nog med det så lämnade dom även vinstället med 2 flaskor vin! bäst det är vad dom är ♡
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0