but i’m a 90’s bitch

Check, Check och CHECK!! vad jag har fått bockat av saker på min lista idag! och jag har hunnit med mycket också, inte allt men faktiskt mer än vad jag väntat mig! Jag skippade att köpa något fint till mig på stan, och unnade mig en lång springtur i det fina vädret istället.. mer värt! Nu ska jag alldeles starx bädda min säng och lägga mig i en nybäddad säng i ett nyvädrat sovrum och läsa.. Koppla av och njut av att vara ledig var det va? ;)
 
Psst.. kolla in här om ett tag så ska ni få ett gott recept på en ny variant av pannkaka!!
 
Det bästa med att ha städdagar är att det är ok att bara slänge på sig nått.. ruffsigt hår slitna shorts och ny tröjja från lager 157!

Kommentarer
Postat av: Fia

Vart kommer brillorna ifrån? :)
//fia

Svar: Brillorna köpte jag på hm förra året om jag inte minns fel:)
Sanna Eriksson

2012-07-17 @ 21:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0