Barefoot

Ok jag bara måste rekomendera om det godaste Rose vinet ever!! Godare har jag aldrig smakat, och går nog inte att hitta! Mun porr deluxe säger jag bara, alla ni som älskar rose KÖP DETTA! Och för er som inte gillar rose KÖP det ändå. KÖP KÖP KÖP! (haha och nej jag försöker inte sälja på folk alkohol
En sån här flaska får följa med mig till Norge. Jag hoppas på sol så jag kan sitta på en av världens vackraste platser och dricka världens godaste rose i solen! Är sågott som färdigpackad nu iallafall, och väntar på att åka.. men min bror envisas att vi ska åka så sent.. hmmmrp!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för tipset :)

Svar: Bara att köpa;)
Sanna Eriksson

2012-07-31 @ 20:29:06
URL: http://ninnzanlee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0