banan pannkaka

Det här receptet måste bara testas.. En as god och framför allt nyttigare variant av pannkaka! Kan inte minnas senast jag åt pannkaka, mest pga all mjöl den innehåller men såfort det här reeptet kom över mig har jag bara väntat på att testa det, och oj så gott det är.. och med keso och bär.. MUNORGASM DELUXE
 
 
BANAN PANNKAKA
( ska egentligen bli 1 men jag gjorde 2 små idag )
1 banan
1 ägg 
valfri krydda ( om man vill )
 
Mosa bananen och blanda i ett ägg och eventuell krydda, jag använde kanel, sen stekte jag i litet järn 2 små pannkakor, sist så hade jag problem att vända den stora, är nog för otolig och steker på för hög värme! Servera med vad du tycker är gott.. Keso, kvarg, bär, banan, jordnötssmör, nötter, frön..

Kommentarer
Postat av: sofia

Dem här vill jag bli bjuden på!!!! När ska jag komma???

Svar: Du är välkommen när du vill hem till mig vet du välle!:)
Sanna Eriksson

2012-07-17 @ 16:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0