wake up and live

Hej på er mina fina läsare! Jag ville tala om att jag klarade min fredag den 13e utan problem faktiskt! Och då har jag både fixat bryn och fransar utan att tappa dom, tränat, utan att vricka foten eller värre jobbat min första helgkväll utan att tappa en bricka full med vin! så nu ligger jag här i sängen och är glad att denna dag är över. Ni som känner mig vet hur skrockis jag är.. går inte på a brunnar lägger inte nyklar på bordet går inte under stegar, inte för att jag stöter på sådär jätte många steglar om dagen! Haha men ni fattar..
Så jobbdagen gick bra och det var faktiskt riktigt kul att jobba kväll där när det hände lite grejer, nu hoppas ja på att somna snart så ja kan vakna och åka till syrran och käka smörgåstårta!! Jag bara lääääängtar!:)
Glad tjej efter jobbet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0