grått nytt hår

hallå på er mina fina vänner och gott nytt år på er! Hoppas ni alla hade en bra nyårsafton med massa bubbel! Haha min kväll var iallafall fantastisk. As god mat i stugan sen att vi här ett tag innan vi gick till harrys.. Kön där var ifs giganisk och jag stod där i över en timme tror jag, men kom iallafall lagom in till 12 slaget. Haha faktiskt så kom jag in 5 i 12 och ja va så kissnödig så ja sprang in på toan och kissade fort som fan för jag ville ju inte spendera mitt 12 slag på toaletten! men ja hann och stod och skålade ( med emmas öl ) på 12 slaget! Sen festade vi på som faaan. sjukt kul,och vi har haft en sån jävla härlig helg här i sälen Jätte goa människor verkligen och det har vertligen vart super kul! Har typ skrattat konstant sen i onsdags! haha
Nu ligger jag iallafall ensam i soffan här, de andra har åkt hem men jag åker hem imorgon istället för då skulle en annan kompis hem härifrån så ja slipper ta tåget från sthlm ikväll. Men nu är det segt som fan och jag håller på att döö av uttråkning. Har legat här nu i snart 2 timmar och så helt plötslig la internet av, och tvn funkade inte så ja vad gör man i en fjällstuga då?? INGETING:. ikväll blir det iallafall mat på gustavs sen sova skapligt så ja är pigg och fräsch imorgon!:)
Köpte ett nytt nagellack i onsdags som jag hade på mig igår.. tyckte om färgen akarpt och att naglarna verklgen fick silver färgen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0