det som va du och jag

Godkväll på er, har alla haft en fin helg? Min har vart helt ok faktiskt! fredag var det ju mys hos kära farmor och farfar sen film och syrran. Lördagen jobbade jag mest hela dagen, 12 - 03. Kändes bra, och det var kul att vara tilbaka på olearys! Idag så har jag vart en sväng på stan med linnea och sen kollat innebandy. H1an mötte nyfors så de va alltså årets ända derby. Torshälla vann (såklart). Och om ja blev sugen på att spela när ja satt dr och kolla! Måste erkligen ta att föröka komma ner på träningarna nu så ja kan va med och spela match:)
Nu så sitter jag här i sängen och ska precis slå på twilight breaking dawn! har ju fakiskt inte sett riktigt hela filmen än eftersom aj va tvungen att springa och kissa under bion. Popcorna är poppade och jag är taggad som fan. Åh ja kommer dö lite nu känner jag! Puss och godnattt!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0