but sometimes it hurts instead

Och så var det söndag igen.. jag har alltid typ ångest på söndagar, haha ok inte så illa, men jag är så jäva rastlös. Jag kan inte bara sitta hemma och pilla i naveln, och mina kompisar har en tendens att inte kunna ses då.. Så blir lätt att ja inte gör nått, Men idag har jag fått tummen ur arslet och städade mitt rum OCH rensade träningsskåpet och tro mig det behövdes.. jag hittade cup tröjjer från 2004 typ! haha så nu är det fint och städa och betydligt rymligare där.. Nu tänkte jag dra iväg och träna lite sen får ja se vad jag hittar på ikväll.. Känner inte för att vara hemma och umgås med mamma och pappa iallafall för dom harumgåtts med en magsjuk neo!! Så får hålla avstånd av dom! Hoppas alla haft en fin helg:)
mmm supergod smörgåstårta som jag åt igår!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0